Κυριακή, 26 Απριλίου 2009

Προαστιακός στήν Μεταμόρφωση

( Τό ἀκόλουθο κείμενο στάλθηκε στόν δῆμο Μεταμόρφωσης )

Ο εμπαιγμός για τον σταθμό φάντασμα πλέον της Μεταμόρφωσης συνεχίζεται. Αν και δεν είμαι κάτοικος της Μεταμόρφωσης, διέρχομαι από εκεί για επαγγελματικούς λόγους και επομένως έχω συμφέρον να λειτουργήσει ο σταθμός. Παρακολούθησα τις σχετικές εκπομπές του ΣΚΑΪ και διερωτώμαι και προτείνω, ως απλός πολίτης, τα εξής:
  1. Μιας και ΔΕΗ, πολεοδομία νομαρχίας Αθηνών παίζουν τον παπά, κατά το κοινώς λεγόμενο και ΕΡΓΟΣΕ & ΥΠΕΧΩΔΕ σιωπούν περίεργα, τουλάχιστον, τίνι τρόπω ηλεκτροδοτήθηκαν τα διόδια της Αττικής Οδού, τα σταθμαρχεία των λεωφορείων και οι λοιποί σταθμοί του προαστιακού; Ιδίως αυτός της Λεωφ. Πεντέλης, που είναι βορείου τομέα νομαρχίας Αθηνών. Ζητήστε τα σχετικά έγγραφα, τη βοηθεία και του Συνηγόρου του Πολίτη και του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης! Αν κάποιοι κάπου παρενέβησαν καθήκον, ας τιμωρηθούν έστω και τώρα, αλλιώς να πράξουν το αυτονόητο βάσει κοινής λογικής.
  2. Μιας και λέμε για σταθμαρχείο, το σταθμαρχείο του ΚΤΕΛ Αττικής στον πεζόδρομο του Θησείου, θλιβερή καρικατούρα μες στο αναπλασθέν αστικό τοπίο, πώς ηλεκτροδοτείται; Να βγουν έγγραφα και εδώ και οι τυχόν παραβάτες να έχουν κυρώσεις.
  3. Με ανακατέματα εγγράφων μεταξύ φακέλλων και άλλα κόλπα, ηλεκτροδοτούνται κτίσματα που κανονικά δεν δικαιούνται, σε διάφορα μέρη της Ελλάδος. Μήπως έχουμε να κάνουμε με φαινόμενο διαφθοράς; Το ότι ( προς το παρόν) δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, δεν σημαίνει και ότι αποκλείεται. Δικαιολογούμαστε όμως να είμαστε καχύποπτοι, ως πολίτες.
  4. Το ΚΚΕ νομιμοποιήθηκε το 1974 όταν συνεδρίαζαν ανοιχτά επί 20ήμερον, ισχυουσών ακόμη των διατάξεων που το είχαν κηρύξει παράνομο, καλώντας τις αρχές να τους συλλάβουν. Τελικά καταργήθηκαν οι διατάξεις αυτές, μετά 20 ημέρες όμως. Κατ' αναλογία, προτείνω να δώσει ο δήμος ρεύμα, επικαλούμενος κοινωνικούς λόγους και με κάλυψη απόφασης δημοτικού συμβουλίου, στον σταθμό και να αποκλειστούν οι γραμμές, ώστε οι συρμοί να αναγκαστούν να κάνουν στάση στον σταθμό Μεταμόρφωσης. Από κει και πέρα, η ΕΡΓΟΣΕ και τα Υπουργεία Μεταφορών και ΠΕΧΩΔΕ ας αναλάβουν τις ευθύνες τους. Στο κάτω κάτω στο γειτονικό Μαρούσι, φτιάχτηκε το μεγαλύτερο αυθαίρετο της Ευρώπης και το τοπικό αστυνομικό τμήμα είχε προφορική εντολή να μην επέμβει.  Άιντε τώρα, που θα μας δουλέψουν νομίζοντάς μας για χθεσινούς ...
  5. Η ΕΥΔΑΠ τι λέει; Είναι κήνσωρ νομιμότητος ( ας γελάσουμε ) και αυτή; 
Στις παραπάνω ενέργειες ενδέχεται για μικροδημοτικά οφέλη αντιπολιτευόμενες παρατάξεις να επιχειρήσουν, ούτως ειπείν, χτυπήματα κάτω από τη ζώνη. Σε δήμο των νοτίων προαστίων, φερ' ειπείν, κάλεσαν την τροχαία επειδή το λεωφορείο της δημοτικής συγκοινωνίας είχε βγει στο δρόμο με χειρόγραφες πινακίδες! Κατάφεραν να χάσουν τις δημοτικές εκλογές πριν καν αρχίσει ο προεκλογικός αγώνας. Η ιστορία πάντοτε διδάσκει.

3 σχόλια:

Θωμάς Ακριτίδης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Θωμάς Ακριτίδης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Θωμάς Ακριτίδης είπε...

Αγαπητέ κε Μεταξά,

συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά σας και μπράβο σας για όσα γράφετε στο blog σας.

Όμως εγώ θα πήγαινα και μερικά βήματα παρακάτω:

Για ολόκληρο το έργο του Προαστιακού έχουν δαπανηθεί συνολικά 753.000.000 Ευρώ. Νομίζω ότι για ένα έργο αυτού του μεγέθους κόστους, δεν δικαιολογείται κανείς, να αφήνει με διάφορες χαζοδικαιολογίες και νομικίστικα τερτίπια, ένα σταθμό που είναι ήδη έτοιμος (και εξυπηρετεί χιλιάδες εργαζόμενους, που έρχονται από κάθε σημείο του λεκανοπεδίου), κλειστό.

Νομίζω ότι πρέπει να μαζευτούν με κάποιο τρόπο μερικές χιλιάδες υπογραφές, όσων έχουν νόμιμο συμφέρον και ενδιαφέρονται για τη λειτουργία του σταθμού και στη συνλεχεια να υποβληθούν στο Συνήγορο του Πολίτη με τα εξής αιτήματα:

α. Την άμεση λειτουργία του Προαστιακού Σταθμού Μεταμόρφωσης.

β. Την άμεση απόλυση όλων όσων παρεμπόδισαν ή παρεμποδίζουν σκόπιμα τη λειτουργία του Σταθμού (Διευθύντρια Πολεοδομίας Περισσού κλπ.) και απαίτηση καταβολής αποζημίωσης, σε όσους ζημιώθηκαν με τον οποιοδήποτε τρόπο από αυτό (εταιρεία ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, Δήμος Μεταμόρφωσης κλπ).

Άλλωστε οι υποσχέσεις της παρούσας κυβέρνησης προς τους αρμόδιους της ΕΕ, ότι θα λάβει αυστηρά μέτρα για την αποφυγή της χρεωκοπίας δεν υλοποιούνται με καλές εκθέσεις ιδεών. Πολύ περισσότερο μάλλον θα μπορούσαν να υλοποιηθούν με εντελώς συγκεκριμένα μέτρα, ένα από τα οποία είναι και η λειτουργία των έργων που κατασκευάστηκαν και πλήρωσε (και πληρώνει ακόμη) με αίμα ο φορολογούμενος Έλληνας, αλλά δεν μπορεί να ωφεληθεί από αυτά, αφού οι “αρμόδιοι” θεωρούν ότι είναι προτιμότερο να παραμένουν κλειστά. (Μήπως οι υπόψη δήθεν αρμόδιοι νοιάζονται περισσότερο για την υπανάπτυξη και την ταλαιπωρία του Έλληνα, παρά για την ανάπτυξη και την ευημερία του;)

Ακόμη και η λεγόμενη "Πράσινη Ανάπτυξη" που τόσο πολύ διατυμπανίζεται δεν έχει νόημα όταν ένας σταθμός ενός μέσου σταθερής τροχιάς, κλείνεται και αναγκάζει τόσο κόσμο να κινείται από και προς τη Μεταμόρφωση με οχήματα που κινούνται με βενζίνη (λεωφορεία και ΙΧ), και εκλύουν αντίστοιχα μεγάλη ποσότητα ρύπων.

Για το λόγο αυτό θα ήθελα να σας προτείνω να φροντίσετε μέσω του blog σας την οργάνωση της διαδικασίας συλλογής των παραπάνω αναφερόμενων υπογραφών. Και μετά βλέπουμε...

Ἀεί ἐπίκαιρο

Φωτιά καί τσεκούρι στούς προσκυνημένους!
καπετάν Θοδωράκης Κολοκοτρώνης